Influencia De Los Medios de Comunicación Y El Marketing Mundia En El Consumismo De Los Alumnos De La Universidad La Salle Pachuca, Caso: Facultad De Ciencias Humanas

Authors

  • Marí­a Castelán Martí­nez Universidad La Salle Pachuca

DOI:

https://doi.org/10.37646/huella.vi3.512

Keywords:

influencia, medios de comunicación, marketing

Abstract

This research’s objective was to know the influence of media in young people. A case is presented with students from the Human Sciences Faculty from La Salle Pachuca University.This allows us to see how new marketing tendencies take a great strength to generate anindiscriminate consumption in young people, at a proper age in which it can be increased dueto social pressure from the group they intend to belong to.

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Published

31-12-2009

How to Cite

Castelán Martí­nez, M. (2009). Influencia De Los Medios de Comunicación Y El Marketing Mundia En El Consumismo De Los Alumnos De La Universidad La Salle Pachuca, Caso: Facultad De Ciencias Humanas. Huella De La Palabra, (3). https://doi.org/10.37646/huella.vi3.512

Issue

Section

Artículos