Educación A Distancia En El Nivel Superior
DOI:
https://doi.org/10.37646/huella.vi7.495Keywords:
educación a distancia, nivel superiorAbstract
La educación a distancia ha evolucionado junto con el uso de las tecnologías de la información y la comunicación, por ello la necesidad de revisar esos avances en función de qué y cómo mejorar la calidad de la educación en este caso, mexicana. Para ello, Basabe Peña realiza una investigación de la conformación y estado del arte de la Educación a Distancia en México, presentando los constructos básicos de este trabajo así como el marco de referencia para luego presentar la metodología de estudios de casos sobre la aplicación de la tecnología en la educación a distancia y finalmente, presenta el análisis y los resultados. La discusión de los resultados y conclusiones dan un cierre a esta publicación transformando así a la totalidad de estos contenidos en un texto introductorio a la problemática de la educacióna distancia.
Downloads
References
.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2013 Raquel Gabriela Eguillor Arias
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License 4.0 that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work.